hhm..

Sitter och funderar på vad jag ska gå för linje nu när vi snart ska göra första sökningen i skolan. 
Stylist hade varit väldigt kul och det måste vara väldigt fräckt att kunna göra en riktig makeup på någon annan och även på sig själv, sminka sår osv. Men då är det ju det där med jobb, vart fan ska man jobba?! 
Frisör hade också varit jättekul. Får nog bli det, då ska jag starta eget förteag och ha en fin salong :) känns ju mycket roligare att starta eget liksom! Östabo yrkes får bli skolan, verkar vara en jättebra skola. Lärarna ska vara väldigt bra och man lär sig nog rätt mycket där inne också. Hoppas att det går att välja sminkning till också, vet att det finns det i Tanum iaf. Får verkligen hoppas att det går att välja i Uddevalla också! 
 
Idag har vi alla nior varit i Uddevalla på gymnasieinformation eller vi har fått gå runt och kolla på olika linjer osv. Jättekul! Imorgon ska vi till Lysekil och kolla på det gymnasiet, det är ju nytt också.
 
Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen ska jag fortsätta läsa på min bok '' En blomma i Afrikas öken ''. Äckligt bra bok asså. Värt att läsa!
Vi hörs, / Ida.b :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0