True!

Egentligen, folk klagar på smala tjejer hela tiden! Men att vara lite större eller mullig de är fint..
Det håller jag med om, verkligen! Men är man ful bara för att man är smal?
Jag är själv smal och jag har alltid fått höra att jag är så smal.. '' Ida, hur kan du vara så smal? ''
Hur kul är det att höra? Folk som är lite större tycker att det är jobbigt att få höra att man tex är ''fet'' men dom kan gärna trycka ner folk som är smala.. Det är ju lika jobbigt att få höra det?
Blir så irriterad på sånt där!!


Jag menar , vem fan vill inte ha en sån här kropp? Eller sån kropp som Megan Fox?

Jag ska skaffa mig ett gymkort och träna så jag får en läcker kropp ♥
Byeeee / Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0