snart helg!

Tjena!
Herregud, Ida bloggar ju som en idiot!! Du får lugna dig unga dam! Hänger ju inte med, haha.. :(
På torsdag och fredag så är vi ju lediga från skolan, härligt! Så det är bara imorgon  kvar innan helg :)
Gött som fasen. Vet inte vad som händer men något käckt ska jag väl göra.
Har matteprov imorgon och de känns väl skapligt.. Orkar inte plugga!!! Skolan tar död på mig och såklart att man har ett år kvar på den älskade skolan.. ♥
Men de är bara te att bita ihop ;)
Imorgon ska vi ta konfirmationkort, skönt att det snart är över! Ska ju redan konfirmera mig nästa lördag. Det är bland de tråkigaste jag någonsin gjort i hela mitt liv, fyfan! Skulle egentligen hoppat av men mamma ville ju så himla gärna att jag skulle göra det så var väl änna ''tvungen'' ..
Hade precis tänkt att ta en promenad men de började ju regna såklart.. :/ Tråkigt tråkigt.. Men får kanske gå bort till affären och köpa mig lite godis, är faktiskt lite småsugen på det :)
Ha det bra sötnosar! Puss
/ Berggren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0