något som jag måste i mitt liv!

Tjääena!

Sitter och kollar på olika tatueringar.. De är absolut något som jag MÅSTE göra i mitt liv!
Men är så rädd att de ska göra ont haha.. :( Men de är värt det, helt klart!
Ända sen jag var liten har jag velat ha en tatuering på revbenen, men de är inte det första jag kommer göra för jag ska göra en liten första gången för jag måste känna hur de känns ;)


Det är en sån jag vill ha på revbenen! sjukt snyggt.



Denna är bra som första tatuering, haha! Har alltid velat ha en eller flera fjärilar nånstans :)



Denna är också snygg men jag hade velat ha den på revbenen isf..
Mer fram på magen om man säger så :)

Ha de bra ♥
Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0