Jajaja

Beklagar, har verkligen inte haft humör för att blogga. Har varit irriterad, besviken, trött och haft fullt upp!

I lördags var jag i Falköping och tittade på min systers fotbollsmatch som slutade 3-0. Sedan åkte jag hem och sov resten av dagen/kvällen.

Igår åkte jag och pappa in till Uddevalla och gjorde synundersökning åt mig, för körkortstillståndet, där köpte vi också varsin glass och gotta oss lite. Sedan drog vi hem och jag bakade muffins och pappa grillade medans vi lyssnade på musik i det fina vädret. På kvällen sedan åkte jag in till Munkedal, till rasse, och grillade med honom, Adam, Cornelia och Julia. Runt ett- eller två-tiden gick jag och Adam hem till honom och sov där.

Och just nu ligger jag bara och solar i det sköna vädret och inväntar kvällens träning, som jag ska försöka vara med på nu efter min fotskada.

Kram h :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0