Pigg tjej!

Tjeeenare fan.....
 
 
Det är sjukt vad jag är pigg idag, haha.. vet inte vad det är med mig..
Just nu lyssnar på gooo musik med min ''söta'' katt :) , trevligt!
Eddie Meduza / Nilsson på högsta volym , fan va bäst ♥
Haha , det blir änna att man lyssnar på det när man bor i Munkedal ;) ..
 
Rockabilly o Hardstyle , de är livet! Inte så bra kombination men de är bar båda och ;)
Dansband är också rätt bra, de är gött och lyssna på det när man ärmassa ROLIGA folk tillsammans... De är kääckt :)
 
Idag blir det nog torp med Martina o hennes mamma Kicki :) sen vet jag inte vad som händer faktiskt ..
Sak inte köpa så mycket tror jag , men jag ska försöka hitta något tills på fredag de är ju Scotts i parken ;)
Fan vad pengarna rullar.. :/ fyfan.....
 
Imorgon tisdag ska jag inte göra nåt alls tror jag :p inte på onsdag och torsdag heller.. Kan ju vara gött det med, men jag hittar säkert på något ändå, haha..
Jäjä.. Ett tag var det ju bara Ida som bloggade och nu är det typ bara jag, och då blir jag sur på henne... haha taskigt :(
 
Aja , men ha det bra godingar!
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0