Godmorgon...

Hej på er!
 
Vaknade runt 9:00 idag faktiskt.. lite ovanligt men.. såg då att jag hade fått sms från Daneilla, ska upp till henne sen :) men jag skulle tro att hon har somnat om igen, haha!

Aja, får ringa och växka henne sen!!
Just nu sitter jag här med turban i håret och äter frukost, gött! Lyssnar även på musik .. efter detta ska jag blåsa och platta håret sedan ska jag ringa Daneilla om hon inte redan har vaknat då.
 
Senare idag ska jag och Emma städa min brors lägenhet ;) alltid roligt!
Man får ju vara snäll och hjälpa sin bror när han jobbar så mcyket och så.. :) snälla småsyskon han har!!
 
På fredag var det ju egentligen Scotts i parken men de blev inställt för de blev ändrat på nåt, vettefan.. :/
Men på lördag kommer Date till parken så då blri det att gå dit då :)))
 
Ser att det är väldigt fint väder idag så får äta upp nu så jag och Daniella får solat lite uppe hos Tony :)
 
Vi hörs !

/ Berggren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0