Tooday

Heeeej.
 
Just nu händer det ingenting.. men snart så kommer Martina till mig och då hoppas jag på en promenad för vi har lite saker att prata om! Hon säger att hon har planerat något som vi ska göra på söndag.. Hhm , vad kan detta vara? Lite nyfiken på detta :)
Hoppas att hon kommer snart!    Ni kanske tycker att det är lite tråkigt att jag inte lägger upp '' outfit '' men jag orkar inte ta en massa bilder osv. men kanske får börja med det , det kan ju vara lite roligare att läsa när det händer lite också med bilder och såå :)
 
Japp! På lördag är det Karneval i Grebbestad men jag vet inte om jag har någon lust att åak dit faktiskt.. :/ Får vara hemma tror jag! Jag menar jag kommer ju ändå inte in någonstans på kvällen ... haha :(
Så kan de va!! Är man under 18 så är man!
Man ska vara glad att man är ung, det har jag fått höra av jättemånga nu , lika bra att jag tar åt mig det !!
 
Min syster Lisa och hennes dotter Mileja kommer också snart och hälsar på :) Jättekul!
Alltid lika kul att träffa Mileja och Lisa med givetvis ;)
 
Bloggar kanske mer sen.. Annars hörs vi imorgon :)
Puss ♥
Berggren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0