Oh fuck.

Vill dricka idag , men vart fan då?
Ååååh , fuck life !
 
Igår var jag hemma hos Lukas med Emma och Sara :) .. Det var kul!
Men sen på kvällen var det fan inte kul, jag satt hemma själv med mamma och pappa och de sög röööv!!!
Ville till Svarteborg men hur fan skulle jag komma dit? haha :(
Emma kom hem tillslut iaf så då kollade vi på Desperate Housewives och åt jordgubber, mumsss.
Vi la oss vid tre inatt ungefär...  man kan ju inte sluta kolla på det :o
 
Ikväll hoppas jag ju på någon fest eller något men jag vet ju inte... Hoppas att det händer något iaf.

Imorgon drar jag till Grebbestad till Mart Månen ♥ Saknar henne sååååå!
Så jag ska var med Martina och hennes familj några dagar i båten :) käckt!

Tror att vi ska till Koster och cykla också , haha ;)
Kommer nog bli väldigt roligt :)
 
Men vi hörs väl sen eller imorgon om inte annat!
Puss / Berggren
 
 
Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight till it’s over
So we put our hands up like the ceiling can’t hold us
like the ceiling can’t hold us
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0