It's gonna be great!

Fuck my hair!! Ååh , hatar det................
 
Nästa gång jag åker till Göteborg ska jag köpa löshår och antingen ska jag färga håret rött eller brunt , vet inte riktigt hur jag ska färga det men något av det blir det iaf!
Då ska jag färga håret innan jag åker dit så vet jag ju exakt vad jag ska ha för färg!
Vill ha långt hår nuuuu! Men det är ju om jag ska clips eller lim?! Det hade ju varit gött med lim faktiskt...
 
Men vad tycker ni , rött eller brunt?
 
Ifall jag ska färga håret rött , vill jag ha sån röd !
 
Bra längd på håret! Sen är färgen också väldigt snygg :)
 
Kommentera gärna vad ni tycker osv.
 
Hejdå!
 / Berggren.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0