I LIKE YOUR STYLE

Heeej!
 
Ledsen för att jag inte har bloggat men har inte haft någon lust direkt...
 
Helgen har varit grym :)..
Sjukt roligt folk och go musik och lite annat gott ;)
 
I fredags : Arvingarna spelade i parken .. Men innan vi gick dit ner var det förfest hos Tony och där var vi till elva ungefär kanske och sen gick vi alla ner till pakren och där var det mycket roligt folk får jag säga :) Trevligt!!
Toan fick en ju besöka minst 10 gånger, haha! Sen vid ett gick jag , Emma , Johan , Martina och Brogen hem till Pontus för att hämta våra grejer och sedan gick vi hem till mig .. Bara jag , Emma och Martina asså , Johan och Brogen stannade kvar hos Pontus hahaha...
Sedan somnade vi gött hemma hos familjen Berggren :)
 
I går : Jag , Martina och Emma tog tåget till Hällevadsholm 18:20 hämtade lite grejer som Emma hade hos en person....... Sen kom Per och hämtade oss i Partybussen,  då drog vi till Johan på förfest :) Där var vi till tio tror jag och sen åkte vi alla ( ca 10 pers. ) till MIF på feest :) Skitkul i bussen haha.. fyfan!
Sen då när vi kom till MIF var det inte jättekul men sen efter ett tag blev det mycket roligare :D Min bror var dj där så bra musik var det ju verkligen ;)
Har börjat lyssna på massa låtar från igår!!  Martina åkte hem vid ett igår och jag och Emma gick hem vid halv två ungefär :)  Grym kväll får jag säga!!
Idag mår man ju som man gör men de får väl gå ;) haha
 
Hoppas att ni har haft en lika rolig helg som jag :)
Ha det bäääst ♥
/ Berggren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0