Skojar du eller?

Hejsan hoppsan lillebror.
 
Sitter här hemma hos mig med min vän Martina. Vi pratar om spännande saker som väntas framför oss!
Idag har vi bara ätit frukost på Angela, gött de! Har inte gjort något mer faktiskt :)
 
I fredags hade min bror , Martin , Tony och Nathalie fest i Folkets Hus. Skitkul var det!
Kom hem vid tre ungefär tror jag .. La mig och sov direkt och vaknade vid tolv i lördags. Luktade röv och såg förjävlig ut, haha!
I lördags var det bara lugnt ändå tills mamma och pappa kom hem och 25 pers till.. haha.
Hade allsång nere i teverummet, trevligare kan man inte ha.
 
Och i söndags städade vi i Folkets Hus, slrirgt som fan var det .. men de blev fint iaf! Men fyfan som det såg ut, det låg snus överallt och cigg och alla hade ju spillt överallt!
Sen på kvällen hade jag och Emma filmkväll hos en kompis :)
Bra helg!
 
Ta hand om er!
Kram ♥
 
 
Ida Berggren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0