Why allways me?

Hmm..Tagga kryckor säger jag bara!
Jag ramlade nämligen i en trapp i skolan med Julia på ryggen. Pappa hämtade mig så vi åkte ner till mamma på vårdcentralen där hon + några läkare kollade framförallt på min vänstra fot som gör ondast. Dom kom fram till att det förmodligen rejäl stukning på vänstra men dom var osäkra på om det var en fraktur i foten eller inte så vi struntade i att åka in och röntka foten nu och istället göra det imorgon om det skulle behövas. Högra foten var däremot en lindrig stukning så den får jag hoppa på med kryckorna som jag fick..
En fråga..varför jag?
Jag har ju matchpå lördag och ska till brastad på fredag och har träning idag och på torsdag..

Aja, vi får hoppas att det läker fort iaf!
Puss, h❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0