Väntar och väntar......

Ligger i sängen och väntar på att Oskar ska logga in på facebook....
Är ensam hemma så de är rätt chill!  Emma min syster har klippt av sig håret idag så längtar tills hon kommer hem så att jag får se det :)
Jag är själv sugen på att klippa håret mycket kortare men kommer bara ångra mig.. Ska spara håret nu så jag får det där långa fylliga goa håret igen :) Alltid bra att klippa av sig håret ibland men..
Ska klippa mig på måndag men de blir bara till att toppa och så ska jag klippa kortare lugg och så klippa upp det en del sen måste jag tunna ur det också , så jävla fult där bak!!
Nästa färg blir nog kopparblond eller massa slingor i håret :) får se då!
Efter sommaren ska jag bli knallröd i huvvet med några svarta slingor, sjukt snyggt är det!
Vi hörs ♥
Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0