Sämre dag..

Hellu!
Har haft himla otur idag får jag då säga.

Det hela började med att jag missade bussen med en cirka halvtimme och ingen var hemma och kunde köra mig så det var bara att börja gå..
Så försökte jag vara lite positiv och tänka på att det var bra väder att gå i iaf, men va händer då? Jo det är klart som fan att det ska börja snöa. Så där går jag bland snöflingor i min skinjacka och fryser och blev bara mer och mer negativ när jag kom på tanken att jag skulle gå i det vädret i cirka 1-2 timmar..

Som tur var sprack det upp tillslut och solen sken i stort sett hela tiden så jag blev "positiv" igen. Turen fortsatte och när jag gått i stort sätt mer än halva vägen kör min granne förbi och tar med mig resten av vägen till skolan :)

Men turen vände och blev otur i slutet av "skoldagen" igen. Jag skulle lämna lite no-grejer under en vagn och när jag reser mig upp har jag glömt bort att den har "körpinnar" och såklart ska jag slå en sån i ögat, klantig som jag är hmm..

Kram h❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0