Så kan det gå..

Somnade i soffan igår, extremt klantigt av mig.. men där här jag tillbringat min natt och det gör rätt ont i min nacke och rygg nu, hade inte den bästa kudden ..

Mamma ringde precis om mina byxor. Hon stog inne på Veromoda och var på väg att byta dom, så hon ville höra om det var precis likadana jag ville ha osv. Jag har ju inte berättat om vad som hände med byxorna, eller jag vet knappt själv men ;)
Jag var inne på torp med några kompisar fredagen innan påskafton och letade efter något snyggt som jag kunde ha på mig dagen efter (påskafton). En kompis till mig hittade dessa byxor och jag tyckte dom var snygga så jag testade dom och sedan köpte dom för cirka 200 kr på Veromoda. Sedan på påskafton står och pratar med några, säger dom helt plötsligt:
- Vad har hänt med dina byxor där nere vid vaden?
Jag kollar ner och då är byxorna helt spräckta vid sömmen? Helt sjukt, jag vet fortfarande inte vad det var som hände med dom men nu ska jag iaf få ett par nya som tur är, så jag hoppas att dom inte spräcks nu ;)

Men nu ska jag ta och göra mig lite "frulle". Hare gött!

Kramis h :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Kan du inte visa upp byxorna i bloggen? :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0