Lite om mig.

Hejsan hejsan :)

Tänkte skriva lite om mig själv innan jag börjar plugga..

Jag bor i Munkedal med min familj som består av mamma, pappa, syster. Sen har jag syskon som inte bor hemma och det är Peter, Pontus och Lisa :) Josefine min andra syster gick bort i en bilolycka för nio år sedan...
Då var jag bara fem år så jag förstog inte så mycket av det hela.. men efter att tag gjorde jag ju det.....
Ibland är det känsligt att prata om det men oftast inte!


Min syster Lisa har en dotter på snart 1 år :) Mileja heter hon, supersöt och underbar tjej!
Jag älskar verkligen små barn, eller barn över huvud taget! Har två små kusiner och dom är ljuvliga hihi :)
Men skulle nog inte velat jobba typ på dagis eller något sånt..
Det jag är mest sugen frisör, älskar verkligen att greja i andras hår och exprimentera i mitt egna :) Min syster Emma går friösr också så har skuggat henne och så och det verkar hur kul som helst! Dags att börja tänka på vad man vill bli bara ett år kvar tills jag ska välja och det går jävligt fort..



Min fina syster Emma

Det är väldigt många som tycker att vi är huuur lika som helst, men kan ju verkligen inte hålla med om detta!! Brukar väl oftast vara så , haha :p

Har inte så mycket mer att skriva om men här kommer några mer bilder på min klänning som jag fick hem här om dagen :)


knäna jag vet , haha :(


där bak på klänningen!  , måste ha helt vita trosor annars ser man hehe



Ha det bra! Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0