Konfirmation!

Hallåja :)!

Ska snart iväg på konfirmation i Svarteborg, men innan jag åker tänkte jag blogga lite =)

Denna veckan har varit jättejobbig.. De är fan sjukt! Det är därför jag inte har bloggat.
Ligger efter i matten jättemycket och vette fan vad jag gör på lektionerna egentligen, haha..

Ikväll ska vi fira Mattias :) fast jag vet inte vart vi ska vara än så får väl ta reda på det!
Blir så sur för allt är bra förutom en sak..... Bajs på det!!
Hoppas det löser sig :)!

Just nu softar jag här framför datan och lyssnar på lite go musik :)
Satte väckarklockan på 8 i morse men jag kom upp vid 9 ... Blev lite stressad där ett tag hehe
Men nu är jag iaf klar! :)

Men får gå bort till Angela nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0