Förbaskade katter!!

Godmorgon....

Blev väckt av mina katter idag, blir så jävla arg på dom!
Låg där och tänkte att dom snart håller käft och tillslut gjorde dom det, det var så lugnt och skönt!
Men efter fem minuter började dom igen och då fick sjuka jag springa ner och släppa ut dom.... Och nu kan jag inte somna om, käckt!

Mitt humör är lite upp och ner.. Mår verkligen inte bra i förrgår hade jag 39 graders feber o igår hade jag 38.5 :/
Även fast jag var sjuk så åkte jag ändå in och färgade håret, det var ju helt kaos innan, det ser ni på bilderna som är på mig fy...

Halsen känns helt svullen så imorgon ska jag göra något svaljtest eller vad det nu heter på vårdcentralen.
Snorar gör jag som bara den :s huvvet sprängs snart av värk...
Inget som är bra just nu förutom mitt hår, blev jättenöjd. Vet inte riktigt hur jag ska kalla det men det äru ungefär nougat / guldbrunt!

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag.. Kan väl behövas!
Nä , nu ska jag ta mig en isglass.

Hejhej!
Berggren <3





Håret syns inte så bra :/ men de kommer snart upp en till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0