Chill....

Tjenare :)!
Är hur slö som helst och är nervös.. Ska nämnligen ta en spruta imorgon :/
Hatar verkligen sprutor gör så ont tycker jag, sist gång jag tog en började jag gråta.. haha
Men jag vill ju inte få cancer i livmodern!! Så det är ju värt det men ändå..
Just nu sitter jag och kollar på klänning till min konfirmation och så kollar jag lite på olika hårfärger, ska färga mitt hår på onsdag ska få det ljusare hade jag tänkt mig :) Tål inte att ha samma hårfärg hela tiden!
Så det ser jag fram emot faktiskt. Ska färga det inne på Stålklang i Uddevalla, min syster har praktik där så ska göra det där :) Jättefin och bra salong får jag säga!
Idag har jag bara legat hemma och slöat, underbart! Ida sov hos mig inatt men hon åkte hem vid halv tre kanske? Kommer inte ihåg men men..
Har inte gått ut en ända gång idag men det har ju inte vart väder till det direkt heller så.. Det är ju nu det ska vara vår, det är nu det ska börja bli varmt och skönt ute liksom, eller hur?!
I lördags var jag hemma hos Julia :)! Hur kul som helst var det, herregud! Gött folk och helt underbar kväll!
Måste göras om, haha! Vi hade ju och göra i går morse om man säger så...... Det första vi gjorde var att slänga ut alla grejer och damsuga och tvätta golven, det lukta så jävla äckligt haha!
Men så får det ju vara ibland ;)
Ska ringa Oskar snart, han är så go den pojken!
Datan cpar så klicka på länken för att se klänningen som jag ska beställa!
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/jeane-blush-396/exclusive-dress-396399-912/
Ha det gött!
/ Ida Berggren :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0